Bezpośrednia współpraca z Brand Managerem w celu przygotowania i realizacji rocznego planu wsparcia marki
Kompleksowa realizacja projektów z zakresu komunikacji, promocji, NPD
Ścisła współpraca z lokalnymi działami: Trade Marketingu, Sprzedaży, Łańcucha Dostaw, Finansów, a także z globalnym działem Marketingu
Współpraca z agencjami mediowymi, kreatywnymi i graficznymi (lokalnymi
i międzynarodowymi) w celu przygotowania i wdrożenia planu komunikacji marki oraz materiałów reklamowych
Przygotowywanie analiz i raportów z wykorzystaniem dostępnych danych rynkowych
Udział w tworzeniu długofalowych planów marki
Nasze wymagania
Minimum 2 lata doświadczenia w Dziale Marketingu
Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe w dziedzinie marketingu, ekonomii
Znajomość aktualnych trendów konsumenckich (nie tylko FMCG)
Płynne posługiwanie się mediami cyfrowymi (Instagram, Tik Tok, Facebook, YouTube i inne). Mile widziane doświadczenie w aktywnym prowadzeniu lub zarządzaniu profilu Social Media
Duża samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów
Umiejętność komunikacji oraz pracy z wieloma zadaniami i priorytetami
Znajomość pakietu MS Office: Excel, Powerpoint
Biegłe porozumiewanie się w języku angielskim
Posiadanie prawa jazdy kategorii B
To oferujemy
Pracę z kultową marką o globalnym zasięgu – jednym z liderów kategorii słodyczy na świecie
Możliwość tworzenia i wdrażania innowacyjnych projektów komunikacyjnych
Uczestnictwo w projektach o zasięgu międzynarodowym i współtworzenie strategii rozwoju marki
Możliwość rozwoju zawodowego
Umowę o pracę
Pakiet benefitów takich jak:
• prywatna opieka medyczna
• dofinansowanie karty sportowej
• możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
• pełne finansowanie Pracowniczego Programu Emerytalnego