Warszawa
Biuro

Specjalista ds. Marketingu

Twój zakres obowiązków

  • Bezpośrednia współpraca z Brand Managerem w celu przygotowania i realizacji rocznego planu wsparcia marki
  • Kompleksowa realizacja projektów z zakresu komunikacji, promocji, NPD
  • Ścisła współpraca z lokalnymi działami: Trade Marketingu, Sprzedaży, Łańcucha Dostaw, Finansów, a także z globalnym działem Marketingu
  • Współpraca z agencjami mediowymi, kreatywnymi i graficznymi (lokalnymi
    i międzynarodowymi) w celu przygotowania i wdrożenia planu komunikacji marki oraz materiałów reklamowych
  • Przygotowywanie analiz i raportów z wykorzystaniem dostępnych danych rynkowych
  • Udział w tworzeniu długofalowych planów marki

Nasze wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w Dziale Marketingu
  • Wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe w dziedzinie marketingu, ekonomii
  • Znajomość aktualnych trendów konsumenckich (nie tylko FMCG)
  • Płynne posługiwanie się mediami cyfrowymi (Instagram, Tik Tok, Facebook, YouTube i inne). Mile widziane doświadczenie w aktywnym prowadzeniu lub zarządzaniu profilu Social Media
  • Duża samodzielność i kreatywność w rozwiązywaniu problemów
  • Umiejętność komunikacji oraz pracy z wieloma zadaniami i priorytetami
  • Znajomość pakietu MS Office: Excel, Powerpoint
  • Biegłe porozumiewanie się w języku angielskim
  • Posiadanie prawa jazdy kategorii B

To oferujemy

  • Pracę z kultową marką o globalnym zasięgu – jednym z liderów kategorii słodyczy na świecie
  • Możliwość tworzenia i wdrażania innowacyjnych projektów komunikacyjnych
  • Uczestnictwo w projektach o zasięgu międzynarodowym i współtworzenie strategii rozwoju marki
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Umowę o pracę
  • Pakiet benefitów takich jak:
    • prywatna opieka medyczna
    • dofinansowanie karty sportowej
    • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
    • pełne finansowanie Pracowniczego Programu Emerytalnego

Masz pytania
przed aplikacją?

Zostaw swój numer telefonu a my oddzwonimy do Ciebie.