Warszawa
Praca hybrydowa

Regionalny konsultant ds. operacji Servicedesk / Regional Servicedesk Operations Consultant

Twój zakres obowiązków

  • Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych, związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym
  • Administracja urządzeniami w firmie (instalacja i konfiguracja sprzętu, oprogramowania, smartfonów, drukarek, kserokopiarek)
  • Współpraca z zespołami w innych krajach w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia technicznego
  • Przygotowanie analiz oraz raportów
  • Szkolenie nowych użytkowników w zakresie korzystania z urządzeń oraz systemów

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe na kierunku technicznym lub w trakcie studiów
  • Znajomość oprogramowania MS Office i systemów operacyjnych Microsoft
  • Znajomość sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych i smartfonów
  • Dobra znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność planowania i organizacji pracy
  • Komunikatywność i umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole

Mile widziane:

  • Wiedza z zakresu baz danych (SQL)
  • Znajomość administracji Microsoft 365 oraz Active Directory

To oferujemy

  • Możliwość tworzenia i wdrażania innowacyjnych projektów
  • Umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Pakiet benefitów takich jak:
    • prywatna opieka medyczna
    • dofinansowanie karty sportowej
    • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
    • pełne finansowanie Pracowniczego Programu Emerytalnego
    • dostęp do platformy nauki j. angielskiego oraz zajęcia z Native Speakerem,
  • wewnętrzne konkursy
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Masz pytania
przed aplikacją?

Zostaw swój numer telefonu a my oddzwonimy do Ciebie.