Przejdź do treści
O nas
Oferty pracy
Benefity
Kontakt
Menu
O nas
Oferty pracy
Benefity
Kontakt
Warszawa
Praca hybrydowa
Regionalny konsultant ds. operacji Servicedesk / Regional Servicedesk Operations Consultant
Twój zakres obowiązków
Wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych, związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym
Administracja urządzeniami w firmie (instalacja i konfiguracja sprzętu, oprogramowania, smartfonów, drukarek, kserokopiarek)
Współpraca z zespołami w innych krajach w celu zapewnienia kompleksowego wsparcia technicznego
Przygotowanie analiz oraz raportów
Szkolenie nowych użytkowników w zakresie korzystania z urządzeń oraz systemów
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe na kierunku technicznym lub w trakcie studiów
Znajomość oprogramowania MS Office i systemów operacyjnych Microsoft
Znajomość sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych i smartfonów
Dobra znajomość języka angielskiego
Umiejętność planowania i organizacji pracy
Komunikatywność i umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole
Mile widziane:
Wiedza z zakresu baz danych (SQL)
Znajomość administracji Microsoft 365 oraz Active Directory
To oferujemy
Możliwość tworzenia i wdrażania innowacyjnych projektów
Umowę o pracę
Możliwość rozwoju zawodowego
Pakiet benefitów takich jak:
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie karty sportowej
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
pełne finansowanie Pracowniczego Programu Emerytalnego
dostęp do platformy nauki j. angielskiego oraz zajęcia z Native Speakerem,
wewnętrzne konkursy
Możliwość rozwoju zawodowego
Aplikuj
Masz pytania
przed aplikacją?
Zostaw swój numer telefonu a my oddzwonimy do Ciebie.
Wyślij