Dbanie o kompletność i zgodność dokumentów pracowniczych z obowiązującymi przepisami prawa pracy,
Przygotowywanie danych do list płac, raportowanie oraz kontrola poprawności dokonywanych naliczeń,
Śledzenie zmian w przepisach prawa pracy oraz dostosowywanie polityk i procedur firmy
do aktualnych przepisów.
Nasze wymagania
Zainteresowanie tematyką prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i wynagrodzeń oraz posiadanie co najmniej podstawowej wiedzy z tego zakresu,
Posiadanie doświadczenia zdobytego poprzez np. staż w obszarze kadr i płac, i wiedza, z czym wiąże się przygotowywanie danych do naliczania wynagrodzeń,
Chęć zajmowania się administrowaniem i obiegiem dokumentów pracowniczych,
Umiejętność pracy z MS Excel – będziesz go używać na co dzień, więc dobrze, jeśli lubisz tabele, formuły i masz wprawę w podstawowych funkcjach,
Umiejętność pracy zespołowej, jak również indywidualnej,
Umiejętność analitycznego myślenia oraz dobrej organizacji pracy własnej,
Posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym.
To oferujemy
Ciekawe wyzwania - dynamiczne i pełne innowacji środowisko pracy, w którym możesz rozwijać swoje umiejętności,
Możliwości rozwoju – stawiamy na ludzi, którzy chcą się uczyć,
Prywatną opiekę medyczną,
Dofinansowanie karty sportowej,
Ubezpieczenie grupowe,
Dofinansowanie do posiłków w kantynie zakładowej,
Pracowniczy Program Emerytalny oraz Pracowniczy Plan Kapitałowy,
Umowę o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia,
Przyjazną atmosferę i integracje – bo wiemy, że najlepsze pomysły rodzą się w dobrym towarzystwie.